Laitetuki ja yhteydenotto

 

Semel Helpdesk palvelee teitä kaikkiin Semel ohjelmistoihin ja autolaitteisiin sekä Vuoro.NET palveluun liittyvissä tapauksissa

Semel Helpdesk: ark. 08.00-16.00 / desk(at)semel.fi / Autolaitetuki puh. 0600 17788

Laita viestiin kysymyksesi lisäksi yrityksesi Y-tunnus ja tiedossasi olevat autolaitteisiin liittyvät tunnisteet, kuten Palvetunnus ja
System ID. Jos epäilet että autolaitteesi on rikkoutunut, voit olla yhteydessä jälleenmyyjäverkostoon jossa rikkoutunut laite voidaan vaihtaa.

Taksamuutokset ja taksatilaukset (maksullinen palvelu) tilataan erillisen elektronisen lomakkeen kautta. Lomakesivulle pääset TÄSTÄ

 

Myynti: puh 0207 429 402 / klo 09.00-16.00 / myynti(at)semel.fi

  • laite-  ja palveluiden tilauskäsittely ja näihin liittyvät kysymykset
  • ohjeet välitysyhtiö vaihtoon
  • ohjeet luottokorttiyhtiöiden sopimusten tekemiseen
  • ohjeistus vuokrasopimussiirron tekemiseen
 

Laskutusasiat: puh 0207 429 401 / klo 10.00-14.00 / laskutus(at)semel.fi

  • käsittelemme yritykseesi liittyvät muutokset (osoite, puh, verkkolaskuosoite, sähköpostiosoite  ym muutokset)
  • ohjeistus laitesopimusten irtisanomiseen 
  • ohjeistus vuokrasopimussiirron tekemiseen
  • Semel Oy:n lähettämiin vuokra- tai ylläpitolaskuihin liittyvät kysymykset