Laitetuki ja yhteydenotto

 

Semel Helpdesk palvelee teitä kaikkiin Semel ohjelmistoihin ja autolaitteisiin sekä Vuoro.NET palveluun liittyvissä ongelmatapauksissa

Semel Helpdesk: ark. 08.00-16.00 / desk(at)semel.fi / Autolaitetuki puh. 0600 17788

Laita viestiin kysymyksesi lisäksi yrityksesi Y-tunnus ja tiedossasi olevat autolaitteisiin liittyvät tunnisteet, kuten Palvetunnus ja
System ID. Jos epäilet että autolaitteesi on rikkoutunut, voit olla yhteydessä jälleenmyyjäverkostoon jossa rikkoutunut laite voidaan vaihtaa.

Taksamuutokset ja taksatilaukset (maksullinen palvelu) lähetetään sähköpostilla osoitteeseen: taksalataukset(at)semel.fi    

 

Myynti: puh 0207429402 / klo 09.00-16.00 / myynti(at)semel.fi

  • laite-  ja palveluiden tilauskäsittely ja näihin liittyvät kysymykset
  • ohjeet välitysyhtiö vaihtoon
  • ohjeet luottokorttiyhtiöiden sopimusten tekemiseen
  • ohjeistus vuokrasopimussiirron tekemiseen

Yrityksesi ja Semel Oy väliset laskutusasiat: puh 0207429401 / klo 10.00-14.00 / laskutus(at)semel.fi

 
  • Käsittelemme yritykseesi liittyvät muutokset (osoite, puh, verkkolaskuosoite, sähköpostiosoite  ym muutokset)
  • ohjeistus laitesopimusten irtisanomiseen 
  • ohjeistus vuokrasopimussiirron tekemiseen
  • Semel Oy:n lähettämiin vuokra- tai ylläpitolaskuihin liittyvät kysymykset