Laitetuki ja yhteydenotto

 

Semel Helpdesk palvelee teitä kaikkiin Semel ohjelmistoihin ja autolaitteisiin sekä Vuoro.NET palveluun liittyvissä tapauksissa.

Semel Helpdesk: ark. 08.00-16.00 / desk(at)semel.fi / Autolaitetuki puh. 0600 17788

Laita viestiin kysymyksesi lisäksi yrityksesi Y-tunnus ja tiedossasi olevat autolaitteisiin liittyvät tunnisteet, kuten Palvetunnus ja
System ID. Jos epäilet että autolaitteesi on rikkoutunut, voit olla yhteydessä asennusliikeverkostoomme, jossa rikkoutunut laite voidaan tarvittaessa vaihtaa. M2 taksamittaripalvelussa on käytännössä kaiken kattava takuu. 

Taksamuutokset ja taksatilaukset (maksullinen palvelu) tilataan erillisen web-lomakkeen kautta. Lomakesivulle pääset TÄSTÄ

 

Myynti: puh 0207 429 402 / klo 09.00-16.00 / myynti(at)semel.fi

  • laitteiden  ja palveluiden tilauskäsittely sekä niihin liittyvä opastus 
  • ohjeet välitysyhtiön vaihtoon
  • ohjeet luottokorttiyhtiöiden sopimusten tekemiseen
  • ohjeistus vuokrasopimussiirron tekemiseen